Fiat chce chronić klientów
Fiat chce chronić klientów
Fiat A uto Poland podjął decyzję o wprowadzeniu od 2 listopada br. nowego systemu sprzedaży produkowanych w Polsce samochodów -- "maluchów", Cinquecento i UNO. Będzie on polegał na tym, że klient zamawiając samochód będzie wpłacał z a niego cenę o bowiązującą w dniu złożenia zamówienia z terminem odbioru w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Fabryka w Bielsku-Białej stwierdza w rozesłanym do gazet komunikacie, że dzięki tej decyzji klientów nie obejmą ewentualne podwyżki cen, zmniejszą się też ich kłopoty związane z tworzącymi się obecnie kolejkami oraz brakiem możliwości nabycia samochodu w wybranej wersji czy kolorze. Popyt na samochody Fiata wzrósł w ostatnim czasie bardzo poważnie, a załoga bielskiej fabryki dłuższy czas strajkowała. Wszystko to spowodowało, że zarówno klienci, jak i dealerzy skarżyli się coraz częściej na brak oczekiwanych samochodów w salonach samochodowych i wydłużanie się czasu czekania na kolejne dostawy.
E. Z.