Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fiat chce chronić klientów

31 października 1994 | Ekonomia | EZ

Fiat chce chronić klientów

Fiat A uto Poland podjął decyzję o wprowadzeniu od 2 listopada br. nowego systemu sprzedaży produkowanych w Polsce samochodów -- "maluchów", Cinquecento i UNO. Będzie on polegał na tym, że klient zamawiając samochód będzie wpłacał z a niego cenę o bowiązującą w dniu złożenia zamówienia z terminem odbioru w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Fabryka w Bielsku-Białej stwierdza w rozesłanym do gazet komunikacie, że dzięki tej decyzji klientów nie obejmą ewentualne podwyżki cen, zmniejszą się też ich kłopoty związane z tworzącymi się obecnie kolejkami oraz brakiem możliwości nabycia samochodu w wybranej wersji czy kolorze. Popyt na samochody Fiata wzrósł w ostatnim czasie bardzo poważnie, a załoga bielskiej fabryki dłuższy czas strajkowała. Wszystko to spowodowało, że zarówno klienci, jak i dealerzy skarżyli się coraz częściej na brak oczekiwanych samochodów w salonach samochodowych i wydłużanie się czasu czekania na kolejne dostawy.

E. Z.

Brak okładki

Wydanie: 311

Spis treści
Zamów abonament