Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Palmy, reklamy i prokurator

31 października 1994 | Kraj | BM

Kontrola ośrodka TVP w Łodzi

Palmy, reklamy i prokurator

Wypłacanie honorariów za prace nie wykonane, niegospodarność dyrektorów, chroniczna deficytowość Biura Marketingu i Reklamy oraz działanie kosztem telewizji na własną korzyść przez dyrektora ds. reklamy wykryła kontrola przeprowadzona przez Biuro Kontroli TVP w łódzkim oddziale TVP, która objęła pierwsze półrocze br. Pisaliśmy o tym 21 października, dziś -- znane są szczegółówe wyniki kontroli. Zarówno sprawa wypłacania nie należących się honorariów, jak i nieprawidłowości w łódzkim Biurze Reklamy trafią do prokuratora.

Od początku roku do 8 marca dyrektorem OTV Łódź był Tomasz Filipczak, którego na stanowisku zastąpił Wojciech Maciejewski. Po nim, od 1. 06. , funkcję dyrektora pełnił Wojciech Czapczyński. Wicedyrektorem ds. marketingu i reklamy od połowy listopada zeszłego roku do sierpnia br. był Zbigniew Flejsner.

Pieniądze z "palmy prezesa"

Dyrektorzy deficytowego OTV Łódź byli hojni: wypłacone honoraria w (ciągu czterech miesięcy) o prawie miliard złotych przekroczyły przewidywany poziom wydatków na ten cel.

Od stycznia do czerwca w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 311

Spis treści
Zamów abonament