Nowy własciciel, nowa szata
Ukazujący się od 1991 roku tygodnik ogłoszeniowy "Moto-Express" zmienił właściciela. Wydawcą jest teraz Grupa Wydawnicza Polskapresse. Zmieniono już szatę graficzną, drukarnię, zwiększono objętość, pojawiła się też wkładka z ofertą autokomisów.
Pismo skierowane jest do użytkowników, producentów i sprzedawców samochodów. Każdy numer zawiera kilka tysięcy ogłoszeń kupna-sprzedaży samochodów osobowych, ciężarowych i części zamiennych. Do czytelników dociera za pośrednictwem sieci kolportażowej, przez placówki pocztowe, sprzedawany jest również na ponad 50 giełdach samochodowych w całym kraju. Na łamach "Moto-Expressu" zamieszczane są porady motoryzacyjne, analizy rynkowe, prezentacje, porównania aut i ceny. Redaktorem naczelnym jest nadal Aureliusz Mikos.
Grupa Wydawnicza Polskapresse jest częścią niemieckiego koncernu Verlagsgruppe Passau. T.B.