Zmiana jako constans
Zmiana jako constans
Jak motywować pracowników, by firma stała się bardziej konkurencyjna? I czy w ogóle możliwe jest umotywowanie kogoś, kto nie wykazuje chęci do pracy?
Kwestie te stały się przedmiotem dyskusji w wystąpieniach na Forum Dyrektorów 2001 - konferencji zorganizowanej pod patronatem "Rzeczpospolitej" w zeszłym tygodniu w Warszawie przez Institute for International Research. Wzięli w niej udział prezesi, dyrektorzy i menedżerowie kilkudziesięciu spółek.
Motywowanie wiąże się - w opinii Hanny Dąbrowskiej z ABB - z kulturą korporacyjną. Jeśli jest ona wyrazista to staje się wartością konkurencyjną. Gdy firmy oferują wyroby podobnej jakości, po podobnej cenie, o podobnych terminach i warunkach dostaw, atutem staje się np. społeczna odpowiedzialność, istotny element kultury korporacyjnej. Firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta