Aby trafić do celu
Aby trafić do celu
ROBERT DËBROWSKI
GRAżYNA BłASZCZAK
Jak stać się człowiekiem konkretu, czyli co zrobić, aby nie być postrzeganym, jako "mglisty ogólnik", w jaki sposób sprzedawać oczekiwania klientowi oraz jak wykorzystać psychologię wpływu społecznego, aby firma poprawiała wyniki - to jedne z najciekawszych wystąpień podczas megaseminarium "Sprzedaż XXI wieku". Wniosek z nich jest jeden: żeby osiągnąć sukces, trzeba wiedzieć, czego się chce. Nie można bowiem trafić do celu, jeśli się go nie wytyczy.
O ustalaniu celów mówił na początku seminarium Zig Ziglar (uważany za światowy autorytet w zakresie gospodarowania zasobami ludzkimi). Jego wystąpienie miało jeden zasadniczy minus: odtwarzane było z kasety wideo. Jednak menedżerowie, którzy mają problemy z konkretnym działaniem, otrzymali kilka cennych wskazówek. Przede wszystkim Ziglar uczył stawiania sobie celów, czyli określania korzyści. Robiąc to, nie należy mówić sobie z czego trzeba zrezygnować, żeby coś innego osiągnąć. Użalanie się nad sobą stoi bowiem na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta