Lektury dla menedżera
Lato, urlop to doskonały czas, by nadrobić zaległości w czytaniu, także literatury fachowej . Poprosiliśmy wydawnictwa, by zarekomendowały naszym Czytelnikom to, co uważają w swej najnowszej ofercie za szczególnie wartościowe.
Centrum Kreowania Liderów
Beata Bogucka, kierownik Działu Wydawnictw Specjalistycznych:
Spośród naszych książek polecamy szczególnie następujące:
Wielka księga sprzedaży, Ira G. Asherman, Sandra Vance Asherman. To praca zbiorowa, której poszczególne rozdziały pisali specjaliści. Jest przeznaczona dla współczesnych menedżerów sprzedaży, przygotowana dla dyrektorów handlowych, którzy większość czasu poświęcają pracy z przedstawicielami handlowymi. Można w niej znaleźć informacje o tym, co zrobić, by być dobrym menedżerem, jak wypracować skuteczny sposób komunikowania się i oddziaływania na grupę, jak motywować pracowników. Kolejne rozdziały obfitują w wiedzę o zarządzaniu sprzedażą, jej strategii, poprawiania wydajności, zarządzania czasem pracy. Osoby, które same kompletują zespół handlowców, znajdą tu też wiedzę o tym, jak przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne i jak wybierać kandydatów. Dowiedzą się również, jak zarządzać zespołem, rozsądnie inwestować w szkolenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta