Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najcenniejszy szyld

04 lipca 2001 | Moja Kariera | GR

PUBLIC RELATIONS

Najcenniejszy szyld

Znak firmowy Coca-Coli wart jest kilkadziesiąt milionów dolarów. Specjaliści od wizerunku mają więc na co dzień pełne ręce roboty, by jego wartość nagle nie zaczęła maleć. Muszą dbać o to, by zaspokajać wymagania różnych grup obserwatorów rynku: analityków finansowych, organizacji międzynarodowych, pozarządowych, religijnych. Okazuje się jednak, że najwięcej powodów do niepokoju wcale nie przysparzają poczynania konkurencji czy nieufność mediów, ale działania "bratnich" firm, zgrupowanych pod wspólnym, tak cennym szyldem. Chodzi o rozlewnie i dystrybutorów operujących na lokalnych rynkach. Coca-Cola to tylko wspólna nazwa dla wielu współpracujących z nią, ale całkowicie samodzielnych przedsiębiorstw. G. RA.

Brak okładki

Wydanie: 2357

Spis treści

Z biegiem Żółtej Rzeki

Zamów abonament