Moja kariera - Warszawa
- Szkolenia: Sprzedaż XXI wieku
- Szkolenia: Nowe trendy w nauczaniu
- Giełda pracy dla młodzieży: Wielu chętnych Szkolenia Sprzedaż XXI wieku
Aby trafić do celu
RYS. ROBERT DĄBROWSKI
GRAŻYNA BŁASZCZAK
Jak stać się człowiekiem konkretu, czyli co zrobić, aby nie być postrzeganym, jako "mglisty ogólnik", w jaki sposób sprzedawać oczekiwania klientowi oraz jak wykorzystać psychologię wpływu społecznego, aby firma poprawiała wyniki - to jedne z najciekawszych wystąpień podczas megaseminarium "Sprzedaż XXI wieku". Wniosek z nich jest jeden: żeby osiągnąć sukces, trzeba wiedzieć, czego się chce. Nie można bowiem trafić do celu, jeśli się go nie wytyczy.
O ustalaniu celów mówił na początku seminarium Zig Ziglar (uważany za światowy autorytet w zakresie gospodarowania zasobami ludzkimi). Jego wystąpienie miało jeden zasadniczy minus: odtwarzane było z kasety wideo. Jednak menedżerowie, którzy mają problemy z konkretnym działaniem, otrzymali kilka cennych wskazówek. Przede wszystkim Ziglar uczył stawiania sobie celów, czyli określania korzyści. Robiąc to, nie należy mówić sobie z czego trzeba zrezygnować, żeby coś innego osiągnąć. Użalanie się nad sobą stoi bowiem na przeszkodzie do sukcesu. Trzeba więc wskazać korzyści płynące z konkretnego
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta