Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Badania rynku

14 sierpnia 2001 | Moja Kariera | GR

REKLAMA

Badania rynku

Najlepsze kampanie promocyjne zawsze wyłamują się z utartych schematów. Firma Carillon nie przejęła się, a wręcz zignorowała wyniki badań rynkowych, z których wynikało, że marka Absolut nie ma szans na powodzenie. Z kolei inne firmy odniosły sukces, w dużej mierze z tego powodu, że bardzo szczegółowo analizowały, a potem stosowały się do wyników opracowanych na podstawie badań.

Warto czy nie warto sugerować się badaniami rynku? Specjaliści są zdania, że powinny być one inspiracją do twórczych przemyśleń, ale na pewno nie należy im ślepo ufać. O tych i wielu innych jeszcze dylematach przeczytać będzie można już we wrześniu w książce "Wielkie kampanie reklamowe", wydanej przez Wydawnictwo Prószyński i S-ka. G. RA.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 2392

Spis treści

Regiony Polski - Podkarpackie

Regiony Polski - Świętokrzyskie

Zamów abonament