Najgorsze dopiero się zacznie
Najgorsze dopiero się zacznie
Pod względem liczby posiadanych tablic reklamowych największą w Polsce firmą z branży reklamy zewnętrznej pozostaje dotychczasowy lider, poznańska spółka AMS. O wynikach finansowych tych przedsiębiorstw trudno mówić, bo ogromna większość z nich nie chciała ujawnić "Rz" danych na ten temat.
Na około trzydziestu rozesłanych ankiet zaledwie pięć firm ujawniło "Rz" swoje przychody ze sprzedaży za ubiegły rok, trzy zdecydowały się na podanie również prognozy na ten rok, a jedynie dwie - w tym będący giełdową spółką AMS - przysłały nam wielkość osiągniętego zysku netto. Z pięciu wspomnianych firm trzy to liczący się gracze na polskim rynku reklamy zewnętrznej, a jedną można zaliczyć do średniaków. Obok AMS, który jako spółka giełdowa podlega obowiązkowi publikowania swoich rocznych wyników finansowych, przychody ujawniły firmy Plakanda, Europlakat oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta