Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najgorsze dopiero się zacznie

14 sierpnia 2001 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Ranking Wartość rynku reklamy zewnętrznej w ubiegłym roku wyniosła 630 mln zł

Najgorsze dopiero się zacznie

Pod względem liczby posiadanych tablic reklamowych największą w Polsce firmą z branży reklamy zewnętrznej pozostaje dotychczasowy lider, poznańska spółka AMS. O wynikach finansowych tych przedsiębiorstw trudno mówić, bo ogromna większość z nich nie chciała ujawnić "Rz" danych na ten temat.

Na około trzydziestu rozesłanych ankiet zaledwie pięć firm ujawniło "Rz" swoje przychody ze sprzedaży za ubiegły rok, trzy zdecydowały się na podanie również prognozy na ten rok, a jedynie dwie - w tym będący giełdową spółką AMS - przysłały nam wielkość osiągniętego zysku netto. Z pięciu wspomnianych firm trzy to liczący się gracze na polskim rynku reklamy zewnętrznej, a jedną można zaliczyć do średniaków. Obok AMS, który jako spółka giełdowa podlega obowiązkowi publikowania swoich rocznych wyników finansowych, przychody ujawniły firmy Plakanda, Europlakat oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2392

Spis treści

Regiony Polski - Podkarpackie

Regiony Polski - Świętokrzyskie

Zamów abonament