Zarządzenie ministra sprawiedliwości z 23 grudnia 1994 r. w sprawie ramowego zakresu sprawozdań składanych przez fundacje
Zarządzenie ministra sprawiedliwości z 23 grudnia 1994 r. w sprawie ramowego zakresu sprawozdań składanych przez fundacje
Na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy z 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (Dz. U. z 1991 r. nr 46, poz. 203) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Sprawozdanie z działalności fundacji, zwane dalej "sprawozdaniem", powinno zawierać pełną informację o jej działalności w okresie sprawozdawczym.
2. Sprawozdanie sporządza się w formie pisemnej w układzie określonym w § 2.
§ 2. Sprawozdanie powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę fundacji, jej siedzibę i adres, datę rejestracji i numer księgi rejestrowej fundacji wraz ze statystycznym numerem identyfikacyjnym w systemie REGON, dane dotyczące członków zarządu fundacji (imię i nazwisko według aktualnego wpisu w rejestrze sądowym i adres zamieszkania) oraz określenie celów statutowych fundacji,
2) opis działalności statutowej, z podaniem konkretnych rezultatów w realizacji celów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta