U wrót Bliskiego Wschodu; Jak wybrać właściwą nazwę
- Stała polska ekspozycja handlowa w Bejrucie - U wrót Bliskiego Wschodu
- Praktyczny poradnik reklamowy (część 3) - Jak wybrać właściwą nazwę marki
Stała polska ekspozycja handlowa w Bejrucie
U wrót Bliskiego Wschodu
Polscy przedsiębiorcy zapomnieli o bardzo obiecującym rynku, jakim jest Liban, nazywany wrotami Bliskiego Wschodu. Tymczasem kraj ten odzyskał rolę lidera handlowego i finansowego Bliskiego Wschodu.
Liban importuje prawie wszystko, za ponad 7 mld USD rocznie. Polski obrót z tym krajem wynosi 12 mln USD rocznie, co sprawia, że znaleźliśmy się daleko za Ukrainą, Rumunią, Czechami, Węgrami i Białorusią. Dlatego Polska Organizacja Handlowa przy poparciu i współpracy Ambasady RP w Libanie zorganizowała w centrum Bejrutu stałą polską ekspozycję handlową. Wystawa jest prowadzona przez wyszkolonych agentów i znanych na rynkach Bliskiego Wschodu handlowców. Jej promocja prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji. Ceny uczestnictwa wydają się atrakcyjne. W wystawie katalogowej - 68 USD miesięcznie, a eksponatów - 58 USD za 1 mkw. miesięcznie (najmniejsze stanowisko ma 4 mkw.).
Co sprawia, że Liban jest atrakcyjnym partnerem handlowym?
- Umowa stowarzyszeniowa między Libanem a Unią Europejską oraz umowy o wolnym handlu z krajami ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta