Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na każdą kieszeń i potrzebę

16 stycznia 1995 | Ekonomia | JB

Metody badania rynku

Na każdą kieszeń i potrzebę

Coraz większe nasycenie polskiego rynku i wynikająca stąd konkurencja między firmami powinny skłonić przedsiębiorstwa do lepszego poznania rynku i odpowiedniej zmiany profilu działalności. Wiele firm nie podejmuje jednak badań rynkowych obawiając się, że są one zbyt kosztowne i czasochłonne. Tymczasem wiele tanich technik penetrowania rynku może ułatwić rozwój firmy i zaoszczędzić tak potrzebny kapitał.

Pierwszym rodzajem badań, do których powinien sięgnąć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 377

Spis treści
Zamów abonament