Na każdą kieszeń i potrzebę
Metody badania rynku
Na każdą kieszeń i potrzebę
Coraz większe nasycenie polskiego rynku i wynikająca stąd konkurencja między firmami powinny skłonić przedsiębiorstwa do lepszego poznania rynku i odpowiedniej zmiany profilu działalności. Wiele firm nie podejmuje jednak badań rynkowych obawiając się, że są one zbyt kosztowne i czasochłonne. Tymczasem wiele tanich technik penetrowania rynku może ułatwić rozwój firmy i zaoszczędzić tak potrzebny kapitał.
Pierwszym rodzajem badań, do których powinien sięgnąć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta