Frustracje starych klientów
Frustracje starych klientów
ELIZA WIĘCŁAW
Wejście zagranicznego inwestora do polskiego banku rodzi niezadowolenie wśród klientów korporacyjnych. Bardzo nie lubią oni gdy zmieniają się procedury obsługi. Szczególnie są niezadowoleni, gdy bank żąda od nich dodatkowych dokumentów, szczegółowych raportów dotyczących działalności firmy. A tak zwykle się dzieje, gdy zagraniczny bank przejmuje kontrolę nad krajowym.
- Zmiana właściciela może być szczególnie uciążliwa dla klientów, którzy korzystają z różnorakich produktów kredytowych - mówi Marek Kulczycki, prezes Deutsche Bank 24, a wcześniej szef Pierwszego Polsko-Amerykańskiego Banku (PPAB), w który zainwestowała belgijska grupa Fortis. - Zachodnie banki mają zupełnie inne zasady oceny ryzyka kredytowego. Są one bardziej rygorystyczne.
Większe rezerwy
W lipcu 2000 r., po przejęciu PPAB przez Fortis, zarząd banku zapowiedział jego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta