Wystawiać czy nie
Wystawiać czy nie
Wielu firmom wiedzie się coraz gorzej, a w niektórych trudna sytuacja finansowa wręcz zagraża dalszej egzystencji. Nic wiec dziwnego, że w takiej sytuacji producenci oszczędzają na wszystkim, również na reklamie, promocji, marketingu. Dość często rezygnują także z wystawiania swojej oferty na krajowych i zagranicznych targach.
Zapytaliśmy kilku znanych producentów rynkowych, którzy w poprzednich latach bywali na targach krajowych, a także korzystali z nich przy zaopatrzeniu się w surowiec, jaką politykę w tej dziedzinie zamierzają prowadzić w 2003 roku.
- Firma Leder z Wielunia od kilkunastu już lat wystawia swoją ofertę na targach krajowych i zagranicznych - twierdzi prezes Lesław Derbis. - Jesteśmy dwa razy do roku, podczas wiosennej i jesiennej edycji Tygodnia Mody, w Poznaniu. Od kilku lat uczestniczymy w targach artykułów konsumpcyjnych w Brnie w Czechach. Ponadto prezentowaliśmy swoje wyroby na wschodzie: w Moskwie, Kaliningradzie, Kijowie, Sankt Petersburgu. Mieliśmy również ekspozycje na zachodzie: w Lipsku, Dusseldorfie, Frankfurcie n. Odrą.
Nie chcemy rezygnować z tej formy promocji, gdyż targi pomagają w szukaniu nowych klientów, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta