Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak przyciągnąć klienta

30 stycznia 1995 | Ekonomia | EB

Konkurencja na jednej ulicy

Jak przyciągnąć klienta

Na jednym osiedlu, prawie po sąsiedzku, bywa po kilka sklepów tej samej branży. W każdym z nich można kupić podobne, a czasem identyczne towary. Klient najczęściej wybiera ten sklep, który ma najniższe ceny. Nie wystarczy jednak podpatrzyć, jakie są ceny u sąsiada i obniżyć je w swoim sklepie, bo kolejny sklep może obniżyć je jeszcze bardziej. Aby rzeczywiście wygrać konkurencję cenową, warto sięgnąć po metody sprawdzone na świecie.

Wyprzedaż

W Stanach Zjednoczonych sezon wyprzedaży trwa okrągły rok. Duże sieci handlowe co tydzień wydają kolorowe broszury (przysłane bezpośrednio do domu, albo rozprowadzane z prasą codzienną) , w którch informują, co aktualnie "wyprzedają". Wyprzedaż oznacza w tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 390

Spis treści
Zamów abonament