Bez kar i nagród; Marketing XXI wieku - trendy, metody, narzędzia
- Konferencja: Marketing XXI wieku - trendy, metody, narzędzia
Z pojęciem jakości spotykamy się zarówno wtedy, gdy mowa o produkcie, jak i usłudze. Dobrą lub złą jakość może też mieć obsługa w urzędzie czy banku.
O kompleksowym zarządzaniu jakością (TQM) mówił na zeszłotygodniowej konferencji prasowej profesor Andrzej Blikle. Przypomnieniu tego stylu zarządzania towarzyszyło ogłoszenia kolejnej edycji konkursu Mazowieckiej Nagrody Jakości oraz zaproszenie menedżerów do wzięcia udziału w kursie "Kompleksowe zarządzanie jakością".
Bez marnotrawstwa
Na początku lat pięćdziesiątych większość japońskich produktów uznawana była za tandetę. Japończycy nie śmieli marzyć o wejściu na rynki amerykańskie czy europejskie. Co zmieniło tę sytuację? Źródłem japońskiego cudu gospodarczego był Edward Deming i jego metoda zarządzania Total Quality Management (kompleksowe zarządzanie jakością), którą Amerykanie docenili dopiero wtedy, gdy zaniepokoił ich sukces japońskiego przemysłu.
Jest to styl zarządzania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta