Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek wymusza zmiany polityki cenowej

20 maja 2003 | Ekonomia | AB

Media Czy skończy się telewizyjna wojna na rabaty

Rynek wymusza zmiany polityki cenowej

  • Gość "Rz" : Czy jest szansa na zakończenie walki o reklamy między telewizjami?

Wykres

Nie ma oficjalnych negocjacji ani porozumień, ale jest zdecydowana wola zakończenia ostrej walki na rabaty między publiczną TVP a stacjami komercyjnymi. Tym razem wola może być rzeczywiście silna, bo wymuszają ją realia rynkowe - popyt na reklamy w TV przewyższa już ograniczoną ustawowo podaż.

Przedstawiciele największych nadawców telewizyjnych - publicznej TVP i dwóch największych stacji komercyjnych, Polsatu i TVN, zgodnie przyznają, że rynek reklamy TV tym razem dojrzał już do zmian cenowych. Na walce rabatowej tracą nadawcy, a reklamodawcy też zyskują mniej, niż sądzą, bo w reklamowym tłoku trudniej im się wyróżnić. - Ten rok musi doprowadzić do spotkania przy okrągłym stole ze stacjami komercyjnymi - mówił Włodzimierz Ławniczak, dyrektor biura reklamy TVP, który na poniedziałkowym spotkaniu z dziennikarzami podkreślał zdecydowaną chęć publicznej telewizji zakończenia rabatowej wojny. W jej wyniku koszt reklamy telewizyjnej w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2927

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament