Rynek wymusza zmiany polityki cenowej
Rynek wymusza zmiany polityki cenowej
- Gość "Rz" : Czy jest szansa na zakończenie walki o reklamy między telewizjami?
Wykres
Nie ma oficjalnych negocjacji ani porozumień, ale jest zdecydowana wola zakończenia ostrej walki na rabaty między publiczną TVP a stacjami komercyjnymi. Tym razem wola może być rzeczywiście silna, bo wymuszają ją realia rynkowe - popyt na reklamy w TV przewyższa już ograniczoną ustawowo podaż.
Przedstawiciele największych nadawców telewizyjnych - publicznej TVP i dwóch największych stacji komercyjnych, Polsatu i TVN, zgodnie przyznają, że rynek reklamy TV tym razem dojrzał już do zmian cenowych. Na walce rabatowej tracą nadawcy, a reklamodawcy też zyskują mniej, niż sądzą, bo w reklamowym tłoku trudniej im się wyróżnić. - Ten rok musi doprowadzić do spotkania przy okrągłym stole ze stacjami komercyjnymi - mówił Włodzimierz Ławniczak, dyrektor biura reklamy TVP, który na poniedziałkowym spotkaniu z dziennikarzami podkreślał zdecydowaną chęć publicznej telewizji zakończenia rabatowej wojny. W jej wyniku koszt reklamy telewizyjnej w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta