Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Związać markę z emocjami

26 lipca 2003 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane

Marketing

Sponsoring sportowy zyskuje na popularności

Związać markę z emocjami

Mało znana w Polsce firma Bausch&Lomb pojawiła się w ostatnich dniach na pierwszych stronach największych dzienników w kraju. Powód? Jej nazwa zdobi czepek Otylii Jędrzejczak, świeżo upieczonej mistrzyni świata w pływaniu. Karierę zrobił też znaczek Red Bulla umieszczony na kasku Adama Małysza. Zdaniem ekspertów firmy zaczynają doceniać sponsoring sportowy jako formę prowadzenia kampanii marketingowych.

Firmy, które decydują się na sponsoring, mogą liczyć na poprawę swojego wizerunku - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Prawie połowa respondentów ARC korzystnie ocenia owe firmy. Dla ponad 40 proc. jednak fakt sponsorowania nie ma większego wpływu na ich zdanie o konkretnej marce.

Biznes lubi sport

Najaktywniejszym sponsorem polskiego sportu jest, według...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2984

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament