Związać markę z emocjami
Sponsoring sportowy zyskuje na popularności
Związać markę z emocjami
Mało znana w Polsce firma Bausch&Lomb pojawiła się w ostatnich dniach na pierwszych stronach największych dzienników w kraju. Powód? Jej nazwa zdobi czepek Otylii Jędrzejczak, świeżo upieczonej mistrzyni świata w pływaniu. Karierę zrobił też znaczek Red Bulla umieszczony na kasku Adama Małysza. Zdaniem ekspertów firmy zaczynają doceniać sponsoring sportowy jako formę prowadzenia kampanii marketingowych.
Firmy, które decydują się na sponsoring, mogą liczyć na poprawę swojego wizerunku - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Prawie połowa respondentów ARC korzystnie ocenia owe firmy. Dla ponad 40 proc. jednak fakt sponsorowania nie ma większego wpływu na ich zdanie o konkretnej marce.
Biznes lubi sport
Najaktywniejszym sponsorem polskiego sportu jest, według...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta