Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie chcemy być 'tłustym kotem'

23 września 2003 | Ekonomia | AB

ROZMOWA NA GORĄCO

Kent Gustafsson, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego grupy Hennes &Mauritz, największego dystrybutora odzieży w Europie

Nie chcemy być "tłustym kotem"

Jak długo H&M przygotowywał się do wejścia na polski rynek?

KENT GUSTAFSSON: Przyglądaliśmy się Polsce przez kilka lat. Zawsze tak robimy. Trzeba zbadać rynek, poczuć go. Trzeba też poznać pewne podstawowe dane, wiedzieć jak się kraj rozwija, przyjrzeć się konkurencji. W ubiegłym roku uznaliśmy, że już czas.

Dlaczego teraz? Miało to związek z wejściem Polski do Unii Europejskiej?

Decyzję podjęliśmy wcześniej, ale oczywiście to jest istotny atut. Przede wszystkim uznaliśmy, że dużo zaczyna się dziać w Polsce, wchodzą tu nasi konkurenci. Prawie 40 mln mieszkańców sprawia, że Polska jest bardzo ważnym rynkiem. Mamy więc potencjał do dużej ekspansji.

W piątek H&M otworzył swój drugi sklep w Warszawie Jakie są dalsze plany rozwoju?

Do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3033

Spis treści
Zamów abonament