Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małe i średnie firmy najlepszym klientem

02 października 2003 | Ekonomia | TŚ

Telekomunikacja Prognozy dla polskiego rynku

Małe i średnie firmy najlepszym klientem

Polski rynek telekomunikacyjny

Wydatki klientów na usługi telekomunikacyjne

Liczba linii telefonicznych w Polsce nigdy nie przekroczy 37 na 100 mieszkańców, a od 2008 r. będzie spadać. Szybki wzrost liczby użytkowników telefonów komórkowych oraz Internetu będzie trwał do 2005 r. Najbardziej atrakcyjnym biznesowo klientem są małe i średnie firmy - takie wnioski płyną z prognoz przygotowanych przez Telekomunikację Polską SA, do których dotarła "Rz".

W swych prognozach TP SA zakłada, że PKB w Polsce w najbliższych latach będzie systematycznie rosło i w 2007 r. jego dynamika sięgnie 6 proc., a w kolejnych latach - do 2013 r. - wzrost będzie wahał się między 5 a 6 proc. Od chwili wstąpienia do Unii Europejskiej inflacja będzie wynosić średnio...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3041

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament