Małe i średnie firmy najlepszym klientem
Małe i średnie firmy najlepszym klientem
Polski rynek telekomunikacyjny
Wydatki klientów na usługi telekomunikacyjne
Liczba linii telefonicznych w Polsce nigdy nie przekroczy 37 na 100 mieszkańców, a od 2008 r. będzie spadać. Szybki wzrost liczby użytkowników telefonów komórkowych oraz Internetu będzie trwał do 2005 r. Najbardziej atrakcyjnym biznesowo klientem są małe i średnie firmy - takie wnioski płyną z prognoz przygotowanych przez Telekomunikację Polską SA, do których dotarła "Rz".
W swych prognozach TP SA zakłada, że PKB w Polsce w najbliższych latach będzie systematycznie rosło i w 2007 r. jego dynamika sięgnie 6 proc., a w kolejnych latach - do 2013 r. - wzrost będzie wahał się między 5 a 6 proc. Od chwili wstąpienia do Unii Europejskiej inflacja będzie wynosić średnio...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta