Trasa szybkiej usterki
Trasa szybkiej usterki
Eksperci z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów orzekli, że nawierzchnia alei Prymasa Tysiąclecia jest w złym stanie
(c) PIOTR KOWALCZYK
Niecałe trzy lata po oficjalnym otwarciu al. Prymasa Tysiąclecia nadaje się do remontu. "Rzeczpospolita" dotarła do ekspertyzy Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, dotyczącej stanu technicznego jezdni i wiaduktów tej ruchliwej trasy. Autorzy opracowania proponują wymienić nawierzchnię na prawie całej długości al. Prymasa Tysiąclecia.
Ekspertyza techniczna IBDiM z września tego roku nie pozostawia złudzeń. Na odcinku al. Prymasa Tysiąclecia od kładki dla pieszych przy ul. Bema do wiaduktu nad torami kolejowymi w Lasku na Kole eksperci stwierdzili duże ubytki w jezdni, poprzeczne i podłużne pęknięcia nawierzchni, zapadnięte studzienki ściekowe i kanalizacyjne oraz asfaltowe łaty po doraźnych naprawach.
Wiercili w alei
W wyniku badań ugięć nawierzchni, na dwóch odcinkach jezdni al. Prymasa w kierunku Ochoty specjaliści z IBDiM stwierdzili...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta