Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trasa szybkiej usterki

06 października 2003 | Warszawa | KM
źródło: Nieznane

Aleja Prymasa Tysiąclecia trzy lata po otwarciu prawie cała do remontu

Trasa szybkiej usterki

Eksperci z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów orzekli, że nawierzchnia alei Prymasa Tysiąclecia jest w złym stanie

(c) PIOTR KOWALCZYK

Niecałe trzy lata po oficjalnym otwarciu al. Prymasa Tysiąclecia nadaje się do remontu. "Rzeczpospolita" dotarła do ekspertyzy Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, dotyczącej stanu technicznego jezdni i wiaduktów tej ruchliwej trasy. Autorzy opracowania proponują wymienić nawierzchnię na prawie całej długości al. Prymasa Tysiąclecia.

Ekspertyza techniczna IBDiM z września tego roku nie pozostawia złudzeń. Na odcinku al. Prymasa Tysiąclecia od kładki dla pieszych przy ul. Bema do wiaduktu nad torami kolejowymi w Lasku na Kole eksperci stwierdzili duże ubytki w jezdni, poprzeczne i podłużne pęknięcia nawierzchni, zapadnięte studzienki ściekowe i kanalizacyjne oraz asfaltowe łaty po doraźnych naprawach.

Wiercili w alei

W wyniku badań ugięć nawierzchni, na dwóch odcinkach jezdni al. Prymasa w kierunku Ochoty specjaliści z IBDiM stwierdzili...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3044

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament