Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prosto do celu

16 grudnia 2003 | Moje Auto | NR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Technika Aktywny układ kierowniczy

Prosto do celu

W czasie hamowania na nawierzchniach o różnej przyczepności, samochód zbacza jedynie o 30 cm na stronę szorstką dzięki aktywnemu układowi kierowniczemu

(C) RENAULT

Aktywny układ kierowniczy ma przekładnię planetarną zamocowaną na wale kierownicy. Koło słoneczne połączone jest z górną częścią wału, satelity z dolną, zaś obudowa z silnikiem elektrycznym.

Aktywny układ kierowniczy pomoże w sytuacjach, w których nawet ESP jest bezsilny.

Aktywny układ kierowniczy różni się od klasycznego dodatkową przekładnią planetarną zamocowaną na wale kierownicy. Koło słoneczne połączone jest z górną częścią wału (na której zamontowana jest kierownica), satelity...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3103

Spis treści
Zamów abonament