Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stop reklamom

30 grudnia 2003 | Listy | CR

Stop reklamom

Najwyższy czas powiedzieć: stop reklamom. To już nie morze a ocean, w większości prymitywizmu, zalewający nas z każdej strony. Na dachach, ścianach, ulicach, skrzynkach pocztowych i pod drzwiami mieszkań. Reklamy w telewizji i radiu to osobny problem - to horror gigant.

Reklamy leków przekraczają rozmiary zdrowego rozsądku i często są kłamliwe. Dziwię się, że głosu nie zabierają lekarze. Kilka drobnych przykładów:

- złamałam nogę, zażyłam (tu nazwa) i już po bólu,

- używaj kremu (tu nazwa), a będziesz miała przyjemność,

- prowadzę samochód, źle się poczułam - zażyłam tabletkę (tu nazwa) i już jest świetnie.

Przecież to czyste szaleństwo.

Mieczysław Karczmarek, Warszawa

Brak okładki

Wydanie: 3113

Spis treści
Zamów abonament