Siła skromności
Siła skromności
(C) AP
W miniony poniedziałek japońska Toyota zaskoczyła rynki. Kiedy w Tokio podano wielkość sprzedaży aut w 2003 roku - 6,78 mln, okazało się, że japoński koncern stał się drugim na świecie producentem aut i wyprzedził Forda.
Nie wiadomo, czy w Toyota City w prefekturze Aichi świętowano to wydarzenie. Japończycy zamiast się chwalić swoim sukcesem, raczej się z niego tłumaczyli. Nie ma wątpliwości, że za taką właśnie postawą stoi "głowa" koncernu - prezes Fuijo Cho.
O tym, że rosnąca w tempie 10 proc. sprzedaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta