Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto dbać o dobre imię firmy

13 lutego 2004 | Ekonomia | AB

ROZMOWA NA GORĄCO

Richard Edelman, prezes i dyrektor generalny

Warto dbać o dobre imię firmy

Rz: Dużo się mówi o znaczeniu dobrej reputacji firmy. W jednej z ankiet uczestnicy Światowego Forum Ekonomicznego w Davos stwierdzili nawet, że dobre imię jest ważniejsze niż wyniki finansowe. Aż tak ważne?

RICHARD EDELMAN: Warto mieć dobrą markę, dobrą reputację, by przyciągać najlepszych ludzi, mieć dobrą pozycję wśród regulatorów rynku. Także by inspirować pracowników. Będąc szefem chcemy, by w naszej firmie ludzie dobrze się czuli i byli bardziej wydajni. A w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3151

Spis treści
Zamów abonament