Warto dbać o dobre imię firmy
Richard Edelman, prezes i dyrektor generalny
Warto dbać o dobre imię firmy
Rz: Dużo się mówi o znaczeniu dobrej reputacji firmy. W jednej z ankiet uczestnicy Światowego Forum Ekonomicznego w Davos stwierdzili nawet, że dobre imię jest ważniejsze niż wyniki finansowe. Aż tak ważne?
RICHARD EDELMAN: Warto mieć dobrą markę, dobrą reputację, by przyciągać najlepszych ludzi, mieć dobrą pozycję wśród regulatorów rynku. Także by inspirować pracowników. Będąc szefem chcemy, by w naszej firmie ludzie dobrze się czuli i byli bardziej wydajni. A w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta