Reklamowe przepełnienie
Reklamowe przepełnienie
Liderzy reklamowego rynku tv
Wojna cenowa i spadek kosztu dotarcia do widza spowodowały w ubiegłym roku przepełnienie czasu emisyjnego reklamami. Zwłaszcza w stacjach komercyjnych - ocenia spółka AGB Polska w swym raporcie o rynku telewizyjnym w ubiegłym roku. Według jej danych w 2003 roku największe stacje telewizyjne przeznaczały na reklamę co ósmą minutę swego programu.
Od kilku lat polskie stacje telewizyjne przeznaczają coraz więcej czasu na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta