Biznes na dłużej
Biznes na dłużej
Wejściu na rynek Heyah towarzyszyła intensywna kampania reklamowa w mediach elektronicznych i na zewnętrznych nośnikach reklamowych
(C) JACEK TURCZYK/PAP
W połowie czerwca w sprzedaży pojawią się telefony komórkowe z logo Heyah, a w lipcu w wybranych sklepach odzież specjalnie zaprojektowana z myślą o ludziach, którzy na co dzień korzystają z Heyah, marki usług telefonii komórkowej świadczonych przez Polską Telefonię Cyfrową. Heyah zapowiada kolejne nowości, ale Grzegorz Esz, szef projektu, nie chce jeszcze ujawniać szczegółów.
Podbudować markę
- To dobry sposób na podbudowanie marki - ocenia strategię Heyah Maciej Dolata, szef działu planowania strategicznego i analiz krakowskiej firmy Demo Effective Launching. Według niego wprowadzenie telefonów i odzieży specjalnie zaprojektowanej dla klientów Heyah ma głównie znaczenie wizerunkowe i marketingowe; PTC nie zamierza walczyć o rynek odzieżowy (być może nawet dopłaci do swej kolekcji), chce natomiast zwiększyć identyfikację "klubu" użytkowników marki Heyah, potwierdzić ich przynależność do określonej grupy. Takie działania często...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta