Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Subiektywna twardość warzyw

18 czerwca 2004 | Moje Podróże | GŁ
źródło: Nieznane

Klient kontra biuro podróży Najwięcej nieporozumień budzą hotele w Tunezji, Turcji i Egipcie

Subiektywna twardość warzyw

Najwięcej nieporozumień budzą hotele w Tunezji, Turcji i Egipcie (C) AP

Kością niezgody między biurem turystycznym a jednym z klientów wypoczywających w Chorwacji - oprócz różnicy zdań co do standardu zakwaterowania - okazała się liczba schodków prowadzących na plażę. Według klienta było ich aż 78. Biuro utrzymywało, że tylko około 40. Stwierdzało także: "nie jest prawdą, że obiekt ten (apartamenty) przypomina domki kempingowe". "Proszę się nie ośmieszać, podając nieprawidłową liczbę schodków. Kto je liczył? Czytając państwa odpowiedź na naszą reklamację, utwierdziliśmy się w przekonaniu, że informacje uzyskane w waszej firmie są nieuczciwe. Robicie sobie żarty ze swoich klientów" - ripostował poszkodowany.

Jednakże klientom wystawionym do wiatru przez firmy turystyczne nie jest do śmiechu. Zwłaszcza że - jak podkreśla Regina Domurad, prawnik z warszawskiego klubu Federacji Konsumentów - uzyskanie od nich jakiejkolwiek rekompensaty za zmarnowane wakacje wymaga prawdziwej determinacji.

Standard i lokalizacja hotelu

Sezon letni to zarazem czas walki między sfrustrowanymi klientami a nieuczciwymi lub nieudolnymi biurami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3255

Spis treści
Zamów abonament