Subiektywna twardość warzyw
Subiektywna twardość warzyw
Najwięcej nieporozumień budzą hotele w Tunezji, Turcji i Egipcie (C) AP
Kością niezgody między biurem turystycznym a jednym z klientów wypoczywających w Chorwacji - oprócz różnicy zdań co do standardu zakwaterowania - okazała się liczba schodków prowadzących na plażę. Według klienta było ich aż 78. Biuro utrzymywało, że tylko około 40. Stwierdzało także: "nie jest prawdą, że obiekt ten (apartamenty) przypomina domki kempingowe". "Proszę się nie ośmieszać, podając nieprawidłową liczbę schodków. Kto je liczył? Czytając państwa odpowiedź na naszą reklamację, utwierdziliśmy się w przekonaniu, że informacje uzyskane w waszej firmie są nieuczciwe. Robicie sobie żarty ze swoich klientów" - ripostował poszkodowany.
Jednakże klientom wystawionym do wiatru przez firmy turystyczne nie jest do śmiechu. Zwłaszcza że - jak podkreśla Regina Domurad, prawnik z warszawskiego klubu Federacji Konsumentów - uzyskanie od nich jakiejkolwiek rekompensaty za zmarnowane wakacje wymaga prawdziwej determinacji.
Standard i lokalizacja hotelu
Sezon letni to zarazem czas walki między sfrustrowanymi klientami a nieuczciwymi lub nieudolnymi biurami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta