Warszawa w BBC
Stolica pierwszy raz będzie reklamowana w BBC. Czas antenowy wykupiła prywatna fundacja Warsaw Destination Aliance.
Kampania rozpocznie się pod koniec czerwca i potrwa prawie 2 miesiące. Spoty będą gotowe w przyszłym tygodniu. - Są dwa 30-sekundowe filmy. Jeden w konwencji reklamy i teledysku, drugi bardziej obrazowy. Pokazujemy Warszawę jako miasto ciekawych ludzi, tętniące życiem - tłumaczy Henryk Szymański, dyrektor agencji Henio Behrendt, która przygotowuje spoty. Agencja dostaje wynagrodzenie od WDA, fundacja płaci też za emisję spotów. Część zapłaty brytyjski koncern medialny dostanie w postaci noclegów w warszawskich hotelach. WDA tworzy 45 firm, w tym 11 hoteli. Te do kasy fundacji przekazują 1 euro z każdego noclegu gości. Choć Urząd Miasta podpisał umowę o współpracy, do przedsięwzięcia nie dokłada się.
We wrześniu WDA rozpocznie akcję reklamową w telewizji CNN. MAK