Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W teren

28 września 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Test Ssangyong Rexton 270

W teren

Auto należy do największych w swoim segmencie - ma długość 4720 mm, szerokość 1870 mm i wysokość 1830 mm

Rexton oferuje przestronne wnętrze i duży bagażnik o pojemności od 580 do 1930 l.

Ssangyong Rexton pojawił się w sprzedaży w 2001 roku, lecz do Polski trafił dopiero tej jesieni. Powodem są burzliwe losy producenta, który od 1998 do 2000 roku należał do Daewoo. Ssangyong od tego roku ma nowego importera - spółkę Almeco.

Rexton otrzymał w tym roku nowy silnik - skonstruowaną przez Mercedesa jednostkę wysokoprężną o pojemności 2,7 l z wtryskiem common-rail. Pozostałe silniki to 120-konny diesel o pojemności 2,9 l z komorą wstępną oraz benzynowy, 6-cylindrowy, rzędowy o pojemności 3,2 l i mocy 220 KM - oba zaprojektowane w Niemczech. DaimlerChrysler objął jedenaście lat temu 5 procent udziałów Ssangyonga i wspiera technicznie tego producenta.

Podwozie

Rexton jest jednym z niewielu już aut mających ramę. Z przodu zastosowano podwójne wahacze poprzeczne, z tyłu jest solidna, sztywna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3342

Spis treści
Zamów abonament