Charyzmatyczny szef i akcjonariusze
Charyzmatyczny szef i akcjonariusze
- W Orkli na ogół byliśmy w stanie awansować własnych pracowników na czołowe pozycje w grupie. Ta umiejętność rozwijania kompetencji u ludzi była jedną z głównych wartości naszej firmy - mówi Jens Heyerdahl, wieloletni szef norweskiej grupy
FOT. GRZEGORZ HAWAŁEJ
ANITA BŁASZCZAK
Zapowiedziane na lato przyszłego roku odejście Jana Lindha ze stanowiska prezesa Orkli Media, medialnego koncernu Orkli, zakończy decydujący etap w historii norweskiej firmy. Etap, w którym pod kierownictwem charyzmatycznego szefa Jensa Heyerdahla przekształciła się z lokalnej górniczej spółki w międzynarodową grupę przemysłowo-finansowo-medialną.
Nowy prezes Orkli Media, który za kilka miesięcy zastąpi Jana Lindha, wiele lat pracował w grupie. - To typowe dla naszej firmy wybierać na szefów "ludzi Orkli", którzy pracują tu od lat i przesiąkli jej kulturą - ocenia Kjetil Haanes, szef organizacji pracowników Orkli i członek rady nadzorczej. System wewnętrznych awansów to wieloletnia tradycja i jedna z "konstytucyjnych zasad" korporacyjnej kultury, które wprowadził Jens Heyerdahl, kierując Orklą przez prawie ćwierć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta