Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes trochę sentymentalny

09 października 2004 | Publicystyka, Opinie | JM
źródło: Nieznane

Marianna Dembińska wylansowała wino, które promuje Kraków

Biznes trochę sentymentalny

- To oczywiście biznes, ale taki sentymentalny. Promując Walentego w świecie, równocześnie robię reklamę Krakowa i Polski - uważa Marianna Dembińska

FOT. ŁUKASZ ŁOKAJ

GCR Walenty to pierwsze "polskie" wino, produkowane przez jedną z renomowanych włoskich winnic. Na etykiecie każdej butelki widnieje rycina Wawelu. Wymyśliła je Marianna Dembińska, Polka, od kilku lat mieszkająca we Włoszech.

Sama skomponowała smak wina, zaprojektowała butelkę, etykietę, sama też zajmuje się jego dystrybucją w świecie. Walenty znany jest już w ponad trzydziestu krajach, od Szanghaju po Nowy Jork.

- To oczywiście biznes, ale taki sentymentalny. Promując Walentego w świecie, równocześnie robię reklamę Krakowa i Polski. Znacznie łatwiej byłoby mi sprzedawać kolejne włoskie wino, niż promować w świecie nazwę wina kojarzonego z Polską, która pod tym względem nie ma żadnych tradycji - opowiada Dembińska.

GCR Walenty powstaje w renomowanej podalpejskiej włoskiej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3352

Spis treści
Zamów abonament