Klient się nie myli, gdy sprzedaż prawidłowa
Klient się nie myli, gdy sprzedaż prawidłowa
Jeśli dystrybutor części zamiennych sprzedaje jednocześnie części oryginalne i nieoryginalne, powinien tak zorganizować sprzedaż, aby wyeliminować możliwość wprowadzenia klienta w błąd co do ich pochodzenia. Może posługiwać się znakami towarowymi producenta pojazdów w informacji i reklamie, ale tylko w odniesieniu do tych części.
Takie wnioski, płyną z wyroku Sądu Najwyższego z 27 października 2004 r.
Sławomir B., działający pod firmą Euro-Moto-Fan, prowadzi od 1991 r. sieć dystrybucyjną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta