Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient się nie myli, gdy sprzedaż prawidłowa

28 października 2004 | Prawo | IL

Znaki towarowe Ochrona oryginalnych części zamiennych

Klient się nie myli, gdy sprzedaż prawidłowa

Jeśli dystrybutor części zamiennych sprzedaje jednocześnie części oryginalne i nieoryginalne, powinien tak zorganizować sprzedaż, aby wyeliminować możliwość wprowadzenia klienta w błąd co do ich pochodzenia. Może posługiwać się znakami towarowymi producenta pojazdów w informacji i reklamie, ale tylko w odniesieniu do tych części.

Takie wnioski, płyną z wyroku Sądu Najwyższego z 27 października 2004 r.

Sławomir B., działający pod firmą Euro-Moto-Fan, prowadzi od 1991 r. sieć dystrybucyjną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3368

Spis treści
Zamów abonament