Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tanie sposoby dostępu

10 listopada 2004 | Ekonomia | PR
źródło: Nieznane

T-Online Wzrosła liczba klientów szybkiego Internetu

Tanie sposoby dostępu

AP / CHRISTOF STACHE

Operator internetowy T-Online przekroczył w III kwartale oczekiwania analityków, osiągnąwszy zysk netto 86,6 mln euro (po stracie 31 mln rok temu) i zapowiedział nowe tanie sposoby dostępu do Internetu, choć nie ujawnił szczegółów. Po 9 miesiącach zysk netto wynosił 254,2 mln (po stracie 102,3 mln) dzięki ofensywnej kampanii reklamowej, nowemu podłączeniu do muzyki w Internecie. Liczba klientów szybkiego Internetu wzrosła o 11 proc., do 291 tys., a od początku roku o 753 tys. (AFP, P.R.)

Brak okładki

Wydanie: 3378

Spis treści
Zamów abonament