Satysfakcja klientów w branży
Satysfakcja klientów w branży
Wykresy
Badanie satysfakcji klientów z branży TSL zostało przeprowadzone w październiku 2004 r.â kilka miesięcy po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Warunki działania na rynku uległy w tym czasie zdecydowanej zmianie w przypadku realizacji transakcji międzynarodowych. Zniknęły koszty i czasâ związane z odprawami celnymiâ zdecydowanie zmniejszyły się również koszty administracyjne. Spowodowało to generalnie spadek stawek w przewozach międzynarodowych oraz przyspieszenie liczby możliwych przewozów do krajów Unii Europejskiej w ciągu tygodnia (średnio z 1 do 3).
PROF. DR HAB. HALINA BRDULAK
Wobec znaczących zakupów samochodów w pierwszej połowie 2004 r.â dokonywanych przez polskich przewoźników (liczba koncesji wzrosła o ponad 10 tysięcy) w oczekiwaniu na koniunkturę gospodarcząâ w drugiej połowie roku zanotowano nadpodaż samochodów w przewozach międzynarodowych. Jednocześnie na rynku następowało dalsze przegrupowanie sił. Przedsiębiorstwa z branży TSL w części redefiniowały swój zakres działaniaâ poszerzając go w większym stopniu o działalność o zwiększonej wartości dodanej (głównie logistyczną). Część z nich nastawiła się na przewozy ładunków między krajami Unii Europejskiej (zgodnie z układem unijnym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta