Dobra Firma Vademecum: Firmę trzeba reklamować i reprezentować
Prowadząc firmę w domu, można również ponosić wydatki na jej reklamę. Przedsiębiorca musi także godnie reprezentować firmę, czyli tworzyć i utrwalać jej dobry wizerunek.
Jeżeli reklama jest skierowana do nieograniczonego kręgu klientów, wydatki zaliczamy do kosztów w całości. Jeżeli zaś nasze działania dotyczą zamkniętej grupy osób, nakłady z nimi związane stanowią koszt tylko do wysokości 0,25 proc. przychodu.
PUBLICZNA CZY NIEPUBLICZNA
Kosztami w pełnej wysokości (reklama publiczna) będą między innymi wydatki na:
- reklamę w mediach,
- reklamę uliczną (rozdawanie ulotek),
- publiczne pokazy,
- uczestnictwo w wystawach, targach, giełdach, które mają ogólnodostępny charakter,
- reklamę na folderach, kalendarzach, skierowanych do anonimowego klienta,
- reklamę podczas koncertów, festiwali, zawodów sportowych.
Natomiast za reklamę niepubliczną (limitowaną) możemy uznać przykładowo :
- wręczanie katalogów ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta