Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra Firma Vademecum: Firmę trzeba reklamować i reprezentować

06 grudnia 2004 | Vademecum Rzeczpospolitej | PW

Firmę trzeba reklamować i reprezentować

Prowadząc firmę w domu, można również ponosić wydatki na jej reklamę. Przedsiębiorca musi także godnie reprezentować firmę, czyli tworzyć i utrwalać jej dobry wizerunek.

Jeżeli reklama jest skierowana do nieograniczonego kręgu klientów, wydatki zaliczamy do kosztów w całości. Jeżeli zaś nasze działania dotyczą zamkniętej grupy osób, nakłady z nimi związane stanowią koszt tylko do wysokości 0,25 proc. przychodu.

PUBLICZNA CZY NIEPUBLICZNA

Kosztami w pełnej wysokości (reklama publiczna) będą między innymi wydatki na:

  • reklamę w mediach,

  • reklamę uliczną (rozdawanie ulotek),

  • publiczne pokazy,

  • uczestnictwo w wystawach, targach, giełdach, które mają ogólnodostępny charakter,

  • reklamę na folderach, kalendarzach, skierowanych do anonimowego klienta,

  • reklamę podczas koncertów, festiwali, zawodów sportowych.

    Natomiast za reklamę niepubliczną (limitowaną) możemy uznać przykładowo :

  • wręczanie katalogów
  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3399

Spis treści
Zamów abonament