Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Własny kodeks czy ostrzejsze przepisy

03 stycznia 2005 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

PRAWO REKLAMY Nie będzie można wykorzystywać naiwności dzieci Własny kodeks czy ostrzejsze przepisy Toczy się dyskusja, czy zaostrzyć w Polsce przepisy dotyczące reklamy skierowanej do dzieci, ponieważ liczba tych reklam bardzo rośnie. Ważne jest także, żeby przedsiębiorcy ich przestrzegali oraz sami ograniczali zapędy reklamowe. Reklama nie może nawoływać bezpośrednio nieletnich do kupna produktu (c) MICHAŁ SADOWSKI

Polskie prawo dotyczące reklamy dla dzieci w niektórych wypadkach jest bardziej restrykcyjne, niż przewiduje dyrektywa unijna. Nie pozwala np. nadawać reklam, które nawołują bezpośrednio małoletnich do kupna produktów. Natomiast dyrektywa 89/552/WE stanowi, że zakaz obowiązuje tylko wtedy, gdy nawoływanie takie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3421

Spis treści
Zamów abonament