Bannery pływające, wysoka pozycja w wyszukiwarce
Duże przedsiębiorstwa łączą najczęściej promocję w sieci z kampaniami w innych‚ tradycyjnych mediach. Dla małych i średnich przedsiębiorstw‚ które nie posiadają pokaźnych budżetów reklamowych‚ Internet może być idealną drogą dotarcia do potencjalnych klientów. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki wzrostowi jego popularności. Liczba osób korzystających z Internetu wynosi w Polsce blisko 9 milionów. Sprawia to‚ że przy relatywnie niskim koszcie można dotrzeć do bardzo dużego kręgu odbiorców. Jest to szczególnie ważne dla firm planujących kampanie wizerunkowe.
Użytkownicy Internetu to osoby o wyższym niż przeciętny statusie społecznym i majątkowym. Przeważają ludzie młodzi i dobrze wykształceni. Reklama trafia więc na podatny grunt. Internauci częściej niż inni robią zakupy pod wpływem reklamy‚ a zdecydowana większość użytkowników jest przyzwyczajona do jej obecności w sieci.
Ważna przy tworzeniu internetowej kampanii reklamowej jest możliwość dokonania selekcji‚ czyli dokładnego określenia grupy odbiorców. Firma‚ która...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta