Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bannery pływające, wysoka pozycja w wyszukiwarce

28 stycznia 2005 | Dobra firma | WK

JAK ZAPLANOWAĆ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ W INTERNECIE Bannery pływające, wysoka pozycja w wyszukiwarce Posiadanie własnej strony internetowej nic nie da, jeśli będzie ją odwiedzać mało osób. Dlatego koniecznie trzeba reklamować się w Internecie. Koszty z tym związane nie przerastają możliwości niewielkiej firmy.

Duże przedsiębiorstwa łączą najczęściej promocję w sieci z kampaniami w innych‚ tradycyjnych mediach. Dla małych i średnich przedsiębiorstw‚ które nie posiadają pokaźnych budżetów reklamowych‚ Internet może być idealną drogą dotarcia do potencjalnych klientów. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki wzrostowi jego popularności. Liczba osób korzystających z Internetu wynosi w Polsce blisko 9 milionów. Sprawia to‚ że przy relatywnie niskim koszcie można dotrzeć do bardzo dużego kręgu odbiorców. Jest to szczególnie ważne dla firm planujących kampanie wizerunkowe.

Użytkownicy Internetu to osoby o wyższym niż przeciętny statusie społecznym i majątkowym. Przeważają ludzie młodzi i dobrze wykształceni. Reklama trafia więc na podatny grunt. Internauci częściej niż inni robią zakupy pod wpływem reklamy‚ a zdecydowana większość użytkowników jest przyzwyczajona do jej obecności w sieci.

Ważna przy tworzeniu internetowej kampanii reklamowej jest możliwość dokonania selekcji‚ czyli dokładnego określenia grupy odbiorców. Firma‚ która...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3443

Spis treści

Ekonomia

Awaria sieci AsterCity w Warszawie
BRE Bank: Jóźkowiak w zarządzie
Banki stracą, fundusze zyskają
Bój o miliony pacjentów
Centralwings chciałby z Łodzi
Chcą na giełdę w tym roku
Colgate-Palmolive słabiej
Coraz większy eksport
Czwarta sesja wzrostu w stolicy
DaimlerChrysler: pomogły ciężarówki
Decyzje jeszcze nie zapadły
Dobre prognozy
Dolar się umocnił
Druga próba podwyższenia kapitału
Dwa tygodnie oczekiwania
Eurostat powinien liczyć po polsku
Fiat: strajk w Turynie
Frankfurt ujawnia ofertę dla LSE
Gerling Życie chce Nationwide
Glimar: Nowy prezes
IBM: sprzedaż zatwierdzona
Jesteśmy cierpliwi
Jukos bez eksportu
KOMENTARZ GIEŁDOWY
Kolejki po akcje Ciechu
Kontrola cieląt w UE
Korzystna zmiana
Kto przejmie dziesięć miliardów złotych
Kurs o ponad 36 procent w górę
Lafarge lepiej od prognoz
Lepsze nastroje w Niemczech
Mniejsze zyski Dow Jones & Co.
Na drodze do GSM R
Nie wszystko załatwione
Nierówne korzyści
Niższe stopy w Czechach
OPEC nie ograniczy wydobycia
Obawy Philipsa
Optymistyczna wizja
Pieniądze od swoich
Polska otwarta na konkurencję
Poruszyć wyobraźnię i sumienie świata
Prezesi tracą posady
Produkcja stali będzie rosła
Przybywa miejsc pracy
Przyjaźń z Arcelorem
Regionalny fundusz nieruchomości
Ropa znów w górę
SPÓŁKI GIEŁDOWE
SeaFrance nie chce cudzoziemców
Siemens - zmiana warty
Skrytykowany podatek Chiraca
SkyEurope do Nicei
Składki na KRUS bez zmian
Smutek łasucha
TP w Brukseli
USA: produkcja będzie rosła
Więcej i częściej płacimy kartami
Wolny bieg
Wyższe ceny domów w Irlandii
Zajęte konta Jukosu
Zmiany w akcjonariacie
Żużel w Polsacie
Zamów abonament