Konserwatyzm szczególny
Biuro Reklamy S. A.
Konserwatyzm szczególny
Początki działalności agencji Biuro Reklamy S. A. należy łączyć z przesiębiorstwem AGPOL, które w czasach poprzedniego ustroju było jedyną instytucją zajmującą się reklamą i promocją w naszym kraju. Przed czterema laty część pracowników zdecydowała się odejść z firmy i założyć agencję reklamową odpowiadającą nowej rzeczywistości. -- Dzięki temu staliśmy się samodzielni, bardziej kreatywni i przygotowani na rynkową walkę z konkurencją -- mówi "Rz" Zbigniew Oszkodar, dyrektor nowej firmy. Agencji nazwanej Biuro Reklamy S. A. udało się w krótkim czasie pozyskać inwestora -- koncern Pentor Communications, który pozostawił polskiej dyrekcji całkowitą swobodę działania, nastawiając się jedynie na zysk.
W Polsce dla Polaków
W drugim roku działalności agencja odnotowała 40 miliardów złotych obrotu. Rok później, w 1993, obroty wynosiły prawie 80 miliardów. Zeszły rok Biuro Reklamy S. A. zakończyło 140 miliardami złotych obrotu. Według rankingów "Advertising...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta