Radio odrobi straty
03 marca 2005 | Ekonomia | AB
MEDIA Prognozy dla polskiego rynku reklamy 2005 - 2006 Radio odrobi straty Po ubiegłorocznym 12,5-procentowym wzroście wpływów reklamowych w prasie, radiu i TV, ten rok powinien przynieść ich zwyżkę o 8,5 procent - przewidują analitycy CR Media Consulting. W dwóch najbliższych latach najwięcej, bo 13 procent rocznie powinno zyskać radio, odrabiając straty z lat recesji.
Wprawdzie w 2004 r. wzrost przychodów reklamowych zanotowały pierwszy raz od kilku lat wszystkie media - prasa, radio i telewizja...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta