Internet ratuje rynek muzyczny
23 marca 2005 | Ekonomia | JC
SHOW-BIZNES Sprzedaż nagrań muzycznych i wideo przyniosła w 2004 roku 33,6 mld dolarów Internet ratuje rynek muzyczny Sprzedaż muzyki na świecie w 2004 r. utrzymała się na poziomie z 2003 r. Spadek zainteresowania tradycyjną formą nagrań zrównoważył większy popyt na muzykę rozprowadzaną przez internet. W Polsce sprzedano w 2004 r. 12, 3 mln albumów, w tym: 100 tys. singli, 10,5 mln CD, i 0,6 mln DVD. Zanotowano spadek obrotów o 4,8 proc (w zł) oraz...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta