Rzecznik poradzi przez telefon
23 marca 2005 | Prawo | MR
UBEZPIECZENIA Coraz mniej rażących uchybień wobec konsumentów Rzecznik poradzi przez telefon Niektóre zakłady ubezpieczeń, pomimo prokonsumenckich zmian w prawie ubezpieczeniowym, uporczywie naruszają interesy swoich klientów. Jednocześnie rośnie świadomość posiadaczy polis ubezpieczeniowych.
Skargi kierowane do rzecznika ubezpieczonych i interwencje, jakie podejmuje w obronie interesów...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta