Marka Orange wchodzi do Polski
Orange to globalna marka telefonii komórkowej w grupie France Télécom. Zarząd Centertelu po uzyskaniu zgód udziałowców spółki podpisał wczoraj z Orange Brand Services Ltd. umowę i nabył prawa do wprowadzenia w Polsce marki Orange. Potrwa to od sześciu miesięcy do roku. Marka Idea będzie stopniowo wycofywana. Umowa jest ważna 10 lat, a za korzystanie z marki polski operator będzie co roku oddawał Francuzom 1,6 proc. przychodów. W 2004 r. byłoby to 90 mln zł.
- Taki sam procent płacą inne firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta