Życie z niszy
W biznesie niszowym przydają się specyficzne, rzadkie predyspozycje i kwalifikacje. Pomocna jest też pasja. Sztuka polega na tym, by połączyć wyjątkową dziedzinę z wyjątkowymi cechami. A potem pozostaje zmierzyć się z otoczeniem rynkowym i warunkami prowadzenia działalności gospodarczej.
Tor przeszkódŁatwiej znaleźć rynkową niszę, niż pokonać opór biurokracji, przepisów, procedur. Nawet gdy samemu działa się racjonalnie i planowo, jak spółka "Rozgłos" Studio Produkcyjne Reklam Radiowo-Telewizyjnych i Udźwiękowienia Filmów, prowadzona przez Waldemara Gembarowskiego i Łukasza Klinkego.
Waldek po naukach politycznych na UW pracował w biurach podróży. Zarabiał niżej średniej. Urodziło mu się dziecko. Akurat zadzwonił dawny przyjaciel Łukasz z gratulacjami. Kiedyś pasją obu była muzyka, grali w zespole. Potem Łukasz studiował dziennikarstwo, pracował w Rozgłośni Harcerskiej i radiu WaWa jako prezenter. Dwa lata temu odszedł. - Z powodu syndromu wypalenia. Chciałem sprawdzić się w czym innym - mówi Klinke.
Pomysł wyjściowy - własna firma....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta