Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dekalog klienta biura obrotu nieruchomościami

11 lipca 2005 | Nieruchomości, budownictwo | Ng

Radzi Tomasz Błeszyński Dekalog klienta biura obrotu nieruchomościami 1. Ogłoszenie prasowe

Już jego treść, forma daje pewną wskazówkę klientowi agencji nieruchomości. Zwróćmy uwagę, czy ogłoszenie zawiera tylko numer telefonu czy też pełną nazwę firmy i jej adres.

Sam numer telefonu sugeruje, że ogłoszenie dała może osoba prywatna bądź agencja zajmująca się handlem nieruchomościami przypadkowo, nieprofesjonalnie, działająca bardzo często w ukryciu, bez wymaganych uprawnień.

Zgodnie ze standardami zawodowymi pośrednikowi nie wolno ogłaszać swoich ofert bez ujawnienia statusu pośrednika, nie wolno także przedstawiać oferowanych usług w reklamach i ogłoszeniach jako wolnych od opłat czy prowizji.

2. Pierwsze spotkanie

Po wybraniu biura nieruchomości należy zadzwonić i umówić się na spotkanie. Nie gódźmy się jednak na rozmowę w przypadkowym miejscu - np. w kawiarni. Koniecznie umówmy się w siedzibie firmy. Jeśli pośrednik nie chce tego zrobić, rokowania na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3581

Spis treści
Zamów abonament