O niełatwej sztuce dawania prezentów
Prezenty firmowe powinny być oryginalne, pomysłowe, eleganckie i użyteczne. Wcale nie muszą być drogie. Obdarowywanie się upominkami (fachowa nazwa: prezenty korporacyjne) już dawno stało się obyczajem pieczołowicie kultywowanym przez firmy.
- Prezenty korporacyjne są elementem polityki reklamowej firm, jednym z nośników reklamowych - mówi Jarosław Niemiera, współwłaściciel i prezes agencji Pro-Activ z Gdyni, działającej na terenie całego kraju.
Rocznice, jubileusze, święta, które warto uczcić, ma każda firma. W każdej są osoby zasługujące na nagrodę, wyróżnienie, docenienie. Takie osoby są także wśród partnerów, dostawców, kooperantów, klientów. Wypada obdarować gości składających wizytę. Nie wypada jechać z pustymi rękami do zaprzyjaźnionej zagranicznej firmy. Okazji do wręczania upominków jest wiele: podziękowanie za zawarcie umowy, nawiązanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta