W ulotce jak na półce sklepowej
31 sierpnia 2005 | Prawo | MK
Prawo konsumenckie W ulotce jak na półce sklepowej W ulotkach z ofertami sprzedaży, jakie supermarkety rozsyłają za pośrednictwem poczty lub rozdają na ulicach, trzeba podawać, ile kosztuje jedna jednostka objętości, wagi, długości lub sztuka określonego produktu.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów upomina w tej sprawie dwie ogólnopolskie sieci handlowe - Auchan i Plus Discount. Wnioski o ukaranie tych sieci...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta