Nowe sieci szukają miejsca dla siebie
Pomylili się ci, którzy przewidywali, że rynek handlowych molochów jest już nasycony. Duże i nowoczesne centra handlowe nadal powstają, i to nie tylko w naszej stolicy. Konkurencja więc rośnie, a znane na zachodzie Europy oraz w USA sieci sklepów chętnie rozpoczynają działalność w dużych polskich miastach.
Warszawa- Współczynnik powierzchni niewynajętych w warszawskich centrach handlowych jest bardzo niski. Większość marek obecnych w Polsce umacnia swoją pozycję, otwierając nowe sklepy, a kolejne sieci planują ekspansję na nasz rynek. Wśród nich są m.in.: Dixons, Highlandscoffee. Także amerykański gigant Wal-Mart planuje wejście na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym do Polski -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta