Przereklamowana oferta
Z uwagi na wielość programów i ich kryteriów, skomplikowane procedury aplikowania o dofinansowanie zapotrzebowanie różnych beneficjentów pomocy na informację, dotyczącą funduszy unijnych, jest ogromne. Dlatego banki, odpowiadając na potrzeby klientów, zaproponowały swoje oferty powiązane z funduszami unijnymi.
Trudno zarzucać więc bankom "prześciganie się w hasłach reklamowych", a raczej należałoby docenić ich wkład w cały proces. Banki, nie będąc bowiem same beneficjentami pomocy, poniosły duże nakłady finansowe m.in. na szkolenia dla swoich pracowników, na organizację bezpłatnych seminariów dla beneficjentów pomocy, wydanie materiałów informacyjno-promocyjnych o ofertach i programach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta