Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przereklamowana oferta

10 października 2005 | Ekonomia | cR
źródło: Nieznane

LIST DO REDAKCJI Przereklamowana oferta „Rzeczpospolita” z 20 września

Z uwagi na wielość programów i ich kryteriów, skomplikowane procedury aplikowania o dofinansowanie zapotrzebowanie różnych beneficjentów pomocy na informację, dotyczącą funduszy unijnych, jest ogromne. Dlatego banki, odpowiadając na potrzeby klientów, zaproponowały swoje oferty powiązane z funduszami unijnymi.

Trudno zarzucać więc bankom "prześciganie się w hasłach reklamowych", a raczej należałoby docenić ich wkład w cały proces. Banki, nie będąc bowiem same beneficjentami pomocy, poniosły duże nakłady finansowe m.in. na szkolenia dla swoich pracowników, na organizację bezpłatnych seminariów dla beneficjentów pomocy, wydanie materiałów informacyjno-promocyjnych o ofertach i programach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3658

Spis treści
Zamów abonament